June 30, 2010

10/11

10 Октомври, 2009 - 19:48

1941

вики за празникот , клик

цитат :

“Во Прилеп борците на Првиот прилепски партизански одред извршиле напад на бугарската полициска станица во градот, на прилепскиот затвор и на телефонско-телеграфската мрежа. Со овој чин бил означен почетокот на востанието на македонскиот народ против бугарскиот окупатор, а со цел конечно ослободување на земјата. На 12 октомври се огласиле и истрелите на кумановските партизани. Почнала четиригодишната крвава НОВ на македонскиот народ за конечо ослободување на земјата која завршила со успех само во еден дел на Македонија.“

               ЧЕСТИТ ПРАЗНИК МАКЕДОНИЈО

се надевам дека еден ден граѓаните на македонија ќе ја сознаат својата вистинска историја и еднаш за секогаш ќе се престане со разно разни бугаризации , србизации , антиквизации , обвинувања за непатриотизам на луѓето што си ја сакаат државата а не се членови или симпатизери на одредена политичка опција

се надевам дека еден ден ќе завладее вистинско граѓанско општество , вистинска демократија и единство , вистинско македонско национално единство

 

 

 

 

пријатен викенд со потсетување дека народноослободителната борба во македонија била дел од светската борба за демократија , која сеуште трае



 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/European_Social_Forum

 

 

 

Italian lyrics
Una mattina mi son svegliato,
o bella, ciao! bella, ciao! bella, ciao, ciao, ciao!
Una mattina mi son svegliato,
e ho trovato l'invasor.
O partigiano, portami via,
o bella, ciao! bella, ciao! bella, ciao, ciao, ciao!
O partigiano, portami via,
ché mi sento di morir.
E se io muoio da partigiano,
(E se io muoio sulla montagna)
o bella, ciao! bella, ciao! bella, ciao, ciao, ciao!
E se io muoio da partigiano,
(E se io muoio sulla montagna)
tu mi devi seppellir.
E seppellire lassù in montagna,
(E tu mi devi seppellire)
o bella, ciao! bella, ciao! bella, ciao, ciao, ciao!
E seppellire lassù in montagna,
(E tu mi devi seppellire)
sotto l'ombra di un bel fior.
Tutte le genti che passeranno,
(E tutti quelli che passeranno)
o bella, ciao! bella, ciao! bella, ciao, ciao, ciao!
Tutte le genti che passeranno,
(E tutti quelli che passeranno)
Mi diranno «Che bel fior!»
(E poi diranno «Che bel fior!»)
«È questo il fiore del partigiano»,
(E questo è il fiore del partigiano)
o bella, ciao! bella, ciao! bella, ciao, ciao, ciao!
«È questo il fiore del partigiano,
(E questo è il fiore del partigiano)
morto per la libertà!»
(che e' morto per la liberta')


Линкови до овој блог запис
празнично расположение
од Насловна на 11 Октомври, 2009 - 17:57
цитат: „Во Прилеп борците на Првиот прилепски партизански одред извршиле напад на бугарската полициска станица во градот, на прилепс
логирај се за да пишуваш коментари | за печатење | прати по e-mail | 158 пати прочитано | трекбек url #

#

Така вели и дедо ми кој учествувал во НОВ.„Толку ослободивме,толку имаме“.
(novajlija 10 Октомври, 2009 - 23:47 | логирај се за да пишуваш коментари)

#

Честит празник, Хемичару.
Да си ја чуваме слободата....
(nadezna 10 Октомври, 2009 - 23:50 | логирај се за да пишуваш коментари)

#

честит нека е
и да не се заборави
(hemicarot 10 Октомври, 2009 - 23:52 | логирај се за да пишуваш коментари)

#

грбот на република македонија /погоре/е сеуште официјален грб на државава во која што живееме

гледам на некого му смета
http://nadezna.blog.com.mk/node/250706

почит и кон денот и кон симболите на државноста

до кога бе македонци партиските дневнополитички дејствија ќе ви бидат поважни од историјата на македонија
(hemicarot 11 Октомври, 2009 - 14:23 | логирај се за да пишуваш коментар

No comments: