June 30, 2010

играјќи покер

24 Август, 2009 - 01:03

покерот е пред се забава , нели



Pustinjska Lisica: ok Pustinjska Lisica: kad ces mi svrsit po faci" Ivana Basic: a fak Ivana Basic: gle Ivana Basic: ako buden dovoljno pijana ve cu napravit Ivana Basic: al vako...hmhm Pustinjska Lisica: a daaaaaj! Ivana Basic: sto ti najvolis popit Pustinjska Lisica: a" Ivana Basic: kupin ti bocu Ivana Basic: pa sta pijes majmune Pustinjska Lisica: ja ti volim najvise jednu pravu domacu rakiju! Pustinjska Lisica: lol ne zezam se Pustinjska Lisica: ja ti mogu sve popit Pustinjska Lisica: osim vodke i crnog vina Ivana Basic: ne volis crno vino???!!! Pustinjska Lisica: ne Ivana Basic: ajoj Pustinjska Lisica: od toga sam se prvi put napio i ne volim ga pit Pustinjska Lisica: mogu al tesko Ivana Basic: pa reci nesto i ja bum ti uzela Pustinjska Lisica: a vodku ne mogu ni pomirisat Ivana Basic: tako ni ja vitku Ivana Basic: sa o Ivana Basic: ajde sto ces? Pustinjska Lisica: nemoi mi nista kupovat Pustinjska Lisica: sta tie Ivana Basic: kako necu jbte\ Ivana Basic: moran se nekako iskupit Pustinjska Lisica: ako me previse napijes ne moze mi se dignut Pustinjska Lisica: dokazano! Art R: ?????????????????? Pustinjska Lisica: za sta" Ivana Basic: pa za sve ovo Pustinjska Lisica: koje" to sta sam zgodan, pametan, lijep i sladak...ma nema problema! Ivana Basic: dok buden u ri tvoj san rob Ivana Basic: ma za fax idiote aaa Pustinjska Lisica: lol Pustinjska Lisica: lijepo cemo izac van Pustinjska Lisica: platit ces cugu jednu i toeto... Pustinjska Lisica: i dat ces mi picke... Pustinjska Lisica: i toeto Ivana Basic: ahh Ivana Basic: ako to zelis...ok Pustinjska Lisica: a sta ti ne zelis to" Ivana Basic: samo neznan kako cu te u oci pogledat kad doden Ivana Basic: pa dakako da zelin Pustinjska Lisica: kako mislis" Pustinjska Lisica: znam da nemam neke lijepe oci al ono Pustinjska Lisica: nisu toliko gadne Ivana Basic: hahha Ivana Basic: glupane Ivana Basic: ne nego, u biti se ne poznamo Ivana Basic: al nakon svega izgovorenog.....bit ce me sram! Pustinjska Lisica: cega izgovorenog Pustinjska Lisica: sta si ti zabrijala"" Ivana Basic: perverzija. uvreda i sl. Ivana Basic: cek kako bit normalan s nekim koga neznas a razgovarali ste o lizanju spolnih organa Pustinjska Lisica: mmm Pustinjska Lisica: meni to nije problem Ivana Basic: eh Ivana Basic: iman damu Pustinjska Lisica: ali ako ti budes onako kul i sutljiva i zvijedza ko zadnjih par puteva onda ja idem ca Ivana Basic: aha Ivana Basic: bas san kul i zvjezda bila Ivana Basic: pa neugodno mi je bilo, i sram me i iman tris Ivana Basic: trisssss Pustinjska Lisica: cega sram"" Pustinjska Lisica: jbte Pustinjska Lisica: ja sam ozbiljan ako te sad bude sram onda ja idem ca Ivana Basic: a jbte Ivana Basic: a dobro Art R: cmon Ivana Basic: vidit cemo Pustinjska Lisica: ja ti kazem Pustinjska Lisica: pa sad se ti misli Ivana Basic: ti ne razumes Brandon O Driscoll: martina u here Ivana Basic: nismo svi prposni i pristupacni ko ti Pustinjska Lisica: nisam ni ja Pustinjska Lisica: ali ti mi se svidas Pustinjska Lisica: pa cu se zrtvovat Art R: zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Ivana Basic: e svidate se meni svi vi Ivana Basic: al sta ja mogu kad san takva Art R: zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Pustinjska Lisica: ko to vi! Ivana Basic: pa vi, the gej trojka Ivana Basic: dargi ste momci, tj darko nije Ivana Basic: al ja san uvik bila takva Pustinjska Lisica: moras rec da ti se samo ja svidam i nitko vise! Pustinjska Lisica: i kiki nije gej on je samo kul Ivana Basic: aaaa Ivana Basic: ti mi se svidas na ''jebatcemose'' nacin Pustinjska Lisica: dobro.... Pustinjska Lisica: a oni" Nathaniel Jaje: glad i didnt play that Ivana Basic: a oni na neznan koji nacin Ivana Basic: al ne na taj Pustinjska Lisica: al ipak ti se svidaju! Ivana Basic: pe rekla san Pustinjska Lisica: srmi se, mene se treba tetosit! Ivana Basic: ma tetosit cu te toljagom po glavi Ivana Basic: ne tetosis ti mene, sta bi ja tebe Art R: zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Chris MacDonald: 10 10


логирај се за да пишуваш коментари | за печатење | прати по e-mail | 84 пати прочитано | трекбек url #

#

ааахахахааахахааа кај отиде светов
(INSOMNIA... 24 Август, 2009 - 01:10 | логирај се за да пишуваш коментари)

#

кај и да е хрватска не е предалеку
(од хрватска се играчите)
убавите работи ќе пристигнат и кај нас Evil
(hemicarot 24 Август, 2009 - 01:15 | логирај се за да пишуваш коментари)

#

А грци не ти седнале на маса? Smiling ако седнат одма напуштај
(INSOMNIA... 24 Август, 2009 - 01:18 | логирај се за да пишуваш коментари)

#

кога седнува грк да игра со мене, одма некое педерско чуство ме прифаќа
(Yo Blow 24 Август, 2009 - 01:20 | логирај се за да пишуваш коментари)

#

Yo Blow од нив што подалеку Smiling
(INSOMNIA... 24 Август, 2009 - 01:24 | логирај се за да пишуваш коментари)

# грците се срцка , изнервирај ги и им ги зимаш доларите
(hemicarot 24 Август, 2009 - 01:26 | логирај се за да пишуваш коментари)

#

збор два за скрулбоксот што го вметнав во постот
(детски работи Smiling )
http://www.123mycodes.com/scrollbox-generator.php
(hemicarot 24 Август, 2009 - 01:31 | логирај се за да пишуваш коментари)

No comments: