June 30, 2010

кој троши - има




17 Јули, 2009 - 14:29
кој троши - има

ПРОПАДНА ПРОЕКТОТ ВИДЕОНАДЗОР ПО БОЛНИЦИТЕ

Џабе камерите од милион евра

Дирекцијата за заштита на лични податоци утврдила злоупотреба на камерите што се поставени на клиниките и во болниците и бара од Министерството за здравство во функција да останат само стотина од вкупно поставени 1.150 камери за чија набавка и монтирање лани беа потрошени милион евра ...

ВЕСТ /извор/








ОД ВЧЕ­РА

Ка­ме­ри на се­ма­фо­ри­те во Скоп­је

Пр­ви­те ка­ме­ри се пос­та­ве­ни на се­ма­фо­ри­те на ули­ца­та Мит­ро­по­лит Те­о­до­си­ја Го­ло­га­нов кај фаб­ри­ка­та Алу­ми­на

Камери ќе се постават и на дру­ги скоп­ски рас­крс­ни­ци и во дру­ги гра­до­ви низ Ма­ке­до­ни­ја

Се­ма­фо­ри со ка­ме­ри 24 ча­са на ден ќе ги ...

ВЕСТ/извор/





тендерот е најдобриот човеков пријател

логирај се за да пишуваш коментари | за печатење | прати по e-mail | 95 пати прочитано | трекбек url #

# милион причини има за да се најдат и други локции освен болниците и семафорите
(hemicarot 17 Јули, 2009 - 14:57 | логирај се за да пишуваш коментари)

#

Хемичар, златна Британија... Најбезбедна држава во Европа, а може и во светот... Eye-wink Sticking out tongue
(Darvel 17 Јули, 2009 - 15:00 | логирај се за да пишуваш коментари)

#

ПРОПАДНА ПРОЕКТОТ ВИДЕОНАДЗОР ПО БОЛНИЦИТЕ
Џабе камерите од милион евра

ОД ВЧЕ­РА
Ка­ме­ри на се­ма­фо­ри­те во Скоп­је

... продолжува !
(hemicarot 17 Јули, 2009 - 15:12 | логирај се за да пишуваш коментари)

No comments: