June 30, 2010

фејсбук vs блог

9 Декември, 2009 - 17:40


блогот изумира , фејсбуков ми служи за лична промоција

на фејсбуков можам да се претставам пред многуилјадните македонски фејсбукџии  

башка ако некој ми остаи коментар од типот

“не ми се допаѓа“ 

кој го е** , од одма го бришам од френдои и к** шо ќе ме чита , има де се чаламам само пред оние што ме сакаат , само така може да се случи КОНСТРУКТИВЕН дијалог

затоа читајте ме на фејсбук 

 

ама внимавајте

 

хемичарот не ги споделува сите податоци со секого. Ако се

знаеш со хемичарот, додај го како пријател на Facebook.



логирај се за да пишуваш коментари | за печатење | прати по e-mail | 213 пати прочитано | трекбек url #

#

поттикнат од коментарот на волан
овде
http://volanskopje.blog.com.mk/node/259284
(hemicarot 9 Декември, 2009 - 17:59 | логирај се за да пишуваш коментари)

#

Фејсбук, ако сакаш дружење и забава - блог, ако сакаш да оставиш информација која ке биде достапна преку било кој пребарувач ...
(волан 9 Декември, 2009 - 19:55 | логирај се за да пишуваш коментари)

#

требаше да додадам со зборови
читајте ме на фејсбук - ако ви дозволам Smiling

тоа е по мене основната разлика од фејсбук до блог
многуилјадни македонски корисници на фб , да
ама расцепкани во затворени групи , со можност за пропагандно делување на поединци со формирање на групи на обожаватели на ова или она
/модерирани , разбира се/

да не ставам назнаки за озбилност или саркастичност на блог постовите , се надевам дека сум разбран Smiling
(hemicarot 9 Декември, 2009 - 20:18 | логирај се за да пишуваш коментари)

#

Блогерајов не е само блог туку и мирц платформа,со прегледност на присутните блогери и на тековното објавување на новите постови и коментари.
Такво нешто не сум сретнал на друга блог-платформа и мислам дека е убаво.
На Интернет сме за да се покажеме и за да ги видиме другите како се покажуваат.
Тоа носи ризик од навреди, кон мене или кон други.Потешките навреди спрема другите јас ги бришам а оние упатени кон мене ги прифаќам како филантроп - нека се утешат луѓето дека според нивното мислење има еден ваков како мене што е позаебан од нив самите Smiling
(LupcoBocvarov 9 Декември, 2009 - 20:44 | логирај се за да пишуваш коментари)

#

Можностите на блогот се поголеми и неспоредливи за креирање и пласирање сопствено мислење...додека фејсбук е за масовна комуникација и се сведува на здружување по слични склоности. Чатот го има и овде...Она што е масовно, не значи дека е поквалитетно.
(partik1 9 Декември, 2009 - 20:59 | логирај се за да пишуваш коментари)

#

фб ти е едно, блог ти е друго
не ги мешај
(Yo Blow 9 Декември, 2009 - 21:06 | логирај се за да пишуваш коментари)

#

Хемичарот се раширил како Русија - секаде го има!
Ама и секаде го пронајдов! Smiling
(alexandro 9 Декември, 2009 - 23:46 | логирај се за да пишуваш коментари)

#

twitter - от е добра работа
сепак е сервис за блогирање /микроблогирање/
а фб е сосем друга работа
поздрав александро
пс
мал совет за твитерот, изнакликај folow , подобро повеќе од почеток , па после да го чистиш фонот
(hemicarot 10 Декември, 2009 - 00:07 | логирај се за да пишуваш коментари)

#

... добро Shocked ...
(gocajaska 10 Декември, 2009 - 00:35 | логирај се за да пишуваш коментари)

#

Кога ке напишеш нашто подолго одд три реченици на Фејсбук- никој не го чит, не пак да сподели мислење со тебе.
А ти ретко ке надеш на фејсбук нешто напишано подолго од три реченици.
Сума сумарум- само тепање време, без можност за било какво надоградување.
Ама пак затоа, кога ке им кажеш на френдовите на фејсбук дека иститот може да го искористат за попаметни нешта- ти викаат : Шо бе, ние глупи сме?
После дружењето со вас- понекогаш ми доаѓа да им кажам ДА.
(nadezna 10 Декември, 2009 - 01:54 | логирај се за да пишуваш коментари)

#

така е надежна и да им кажеш ДА

а пародијата/во постов/ не ја кажувам на празно туку од сопствено искуство , можеби и затоа сум ретко присутен на таа социјална мрежа

еден сосема нормален коментар , благо критички настроен и одма те брише , неможеш ни да го читаш Smiling
и тоа колеги од блогерајов , претежно провладино ориентирани во политички смисол

да не набројувам си се знаат , само што таму изигруваат нешто повеќе , сите им кликаат like , а душата им се полни со лажен восхит за успешноста во пропагирањето на принципи што ни самите не ги разбират доволно
ама , тоа е тоа , партиските директиви мора да се следат

затоа фејсбук исклучиво треба да се користи за забава и дружење
/ да не кажам швалерај Smiling /
(hemicarot 10 Декември, 2009 - 02:19 | логирај се за да пишуваш коментари)

No comments: