June 30, 2010

мистерија



22 Август, 2009 - 01:30
мистерија


годишноодморска импресија

не можам да се изначудам







како воопшто може да функционираат држави во кои што не постојат партиите

вмро и сдсм




логирај се за да пишуваш коментари | за печатење | прати по e-mail | 112 пати прочитано | трекбек url #

#

А мислиш дека во другите земји немаат вмро и сдс имаат и тоа како Smiling дури и во многу поекстремна форма, еве ни ја најблиску Унгарија и симни се малку подоле од неа Smiling
а ти кај си и тебе те снема
(INSOMNIA... 22 Август, 2009 - 02:20 | логирај се за да пишуваш коментари)

#

Па затоа што не можат да функционираат таквите држави, пропаднале.Каде се сега една Персија,Австро-Унгарија, СФРЈ, СССР...? И уште еден куп други кој пропаднале затоа што не ги почуствувале благодетите на нашиот политички систем и костелациите во него.ха Smiling
(Effo 22 Август, 2009 - 07:25 | логирај се за да пишуваш коментари)

#

ахаххааа..да бе

стварно, како им иде?
(interpreter 22 Август, 2009 - 09:43 | логирај се за да пишуваш коментари)

#

@effo ,да , најверојатно затоа и пропаднале
@ins ,“што јужније то тужније“ велат јужните соседи на унгарците, на наша среќа република грција е јужно од република македонија Smiling
@inter , незнам како , ама им иде бе
/
а всушност сакав да направам мал експеримент
ја обвиткав со две дневнополитички реченици фотографијата која ја изработив со полно артистичко вдахновение
(не дека се фалам Smiling )
и ...
одеднаш никој не ја приметува Smiling , стана потполно невидлива
(hemicarot 22 Август, 2009 - 13:38 | логирај се за да пишуваш коментари)

#

Ја приметив фотографијата,дури и адресата си ја ставил,ама те чекав да се пофалиш. Laughing out loud Иначе супер е,немам речи. Smiling
(Effo 22 Август, 2009 - 13:50 | логирај се за да пишуваш коментари)

# Грда е што сакаш да ја приметат. Ама нели е твое па мило ти е хехе
(уметник 22 Август, 2009 - 13:52 | логирај се за да пишуваш коментари)

No comments: